Ömer Adıgüzel, tarihsel süreç içinde yaratıcı dramanın öncülerinden ilk uygulayıcılarına, Türkiye`deki öncülerin deneyimlerinden ve kuramlarından kimi ülkelerde sürdürülen uygulamaların karşılaştırmalı örneklerine uzanıyor. Eğitimde yaratıcı drama alanında, kuram ve uygulamada karşılaşılan sorunları gidermeye yönelik temel bir kaynak. Yaratıcı dramayla ilgilenen tüm araştırmacılar, akademisyenler ve öğrenciler için...
Meydan okumak korkmadıg?ını ve c?ekinmedig?ini ac?ıkc?a bildirmek, go?stermek, kars?ı tarafla yarıs?a girmek, bu nedenle yas?amın tam da kendisi olmak, odag?ında bulunmak demektir. Yas?amda pek c?ok sec?im yapmak durumunda kalırız. Bu sec?imler bir ic? c?atıs?ma olarak dramatik bir duruma do?nu?s?u?r. Bu yas?amsal durumlar kendilig?inden ve dog?ac?lamaya dayalı bir canlandırmada yer alır. Etkiye kars?ı, kaynag?ı yas?antılardan gelen tepkiler vermeye bas?larız. Meydan okumaya en c?ok da bo?yle anlarda ihtiyac? duymaz mıyız?